دیجیتال مارکتینگ

بایگانی
  • ۰
  • ۰

علوم پزشکی دائما در حال پیشرفت میباشد و کمبود اطلاعات در این زمینه میتواند افراد را دچار مشکل سازد. امروزه افراد بسیاری در اینترنت به دنبال مشکل بیماری خود و یا اطرافیانشان هستند و چنانچه آن اطلاعات را در وب سایتی یافتند از آن استفاده نموده و حتی همه روزه به آن وب سایت سر میزنند و آن وب سایت را به دوستان خود نیز معرفی می نمایند.

در ایران پزشکانی که وب سایت شخصی برای خود دارند و در آن از تخصص های خود سخن گفته اند انگشت شمارند.با تهیه این وب سایت پزشکان میتوانند بهتر از قبل بیماران خود را کنترل کنند و بیماران نیز برای رزرو وقت میتوانند در وب سایت پزشک خود ساعت های خالی را مشاهده کنند.

امکانات بسیاری میتوان در این نوع وب سایتها قرار داد از جمله اینکه امکان مشاوره رایگان از طریق پرسش و پاسخ میتواند کمک بسیاری به بیماران کند.شما میتوانید این بخش را در راس کارهای خود قرار داده وحتی یک نیروی کار برای این قسمت استخدام نمایید تا با بیماران بصورت چت و یا با صدا ارتباط برقرار نماید

ضمن اینکه درنظر گرفتن صفحه درباره ما و حتی تماس با ما میتواند کمک شایانی به معرفی وب سایت شما کند. مجموعه پروگپارس این اطمینان را به شما خواهد داد تا شما را در این کسب و کار یاری نماید.

همچنین یکی از قسمت هایی که حتی میتواند محبوبیت وب سایت شما را در موتورهای جست و جو و گوگل تضمین نماید تعبیه صفحه اخبار و خصوصا مقالات میباشد.به این دلیل که وجود تصاویر و متون و حجم بالای اطلاعات باعث شناسایی بهتر وب سایت شما نزد گوگل و موتورهای جست و جو میباشد.

برای مثال کاربر میتواند با تایپ کلماتی در حیطه کار شما از قبیل :مطب ، لیست پزشکان ، متخصص جراحی ، پزشک اطفال و…

میتواند به سایت شما بعنوان اولین وب سایت در گوگل دسترسی داشته باشد.

در نهایت مهمترین بخشی که امروزه در طراحی وب سایت پزشکی به آن توجه میشود بخش ایجاد پرونده پزشکی برای بیماران میباشد که از طریق آن میتوانند بصورت آنلاین با داشتن اطلاعات خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور ، پرونده خود را مطالعه نموده  ویا حتی آن را به پزشکان دیگر نشان دهند.

عموما در چنین طراحی سایت ها میتوانید خدمات زیر را ارائه دهید:

  1. طراحی صفحه وب برای تعیین وقت قبلی
  2. طراحی صفحه وب پرداخت حق ویزیت بیمار از طریق درگاه های بانکی
  3. طراحی صفحه وب برای مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین
  4. طراحی صفحه وب برای قرار دادن مطالب و مقالات مربوط به پزشکی
  5. طراحی صفحه وب برای امکان تععین وقت قبلی توسط بیمار
  6. طراحی صفحه وب برای نمایش جدیدترین اخبار پزشکی

 

منبع:وب سایت پروگ پارس

 

  • ۹۶/۰۷/۲۱
  • سارا بیات منش

نظرات (۱)

  • متین حاجی
  • ممنونم بابت مقاله مفید و کاربردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی