دیجیتال مارکتینگ

بایگانی
  • ۰
  • ۰


این طراحی وب سایت ویژه پزشکان و به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات سلامت و درمان کشور و تسهیل و تسریع در ارتباط پزشکان و بیماران آنها می باشد که از طریق بهینه سازی سایت اطلاع رسانی بیشتری خواهیم داشت.

 



امکانات ویژه برای این سایت ها :
 

1- صفحه نخست
شامل نمایش اسلایدی تصاویر، معرفی اجمالی پزشک همراه با تصویر وی،آخرین سوالات مطرح شده که از جانب پزشک پاسخی دریافت نمودند، اطلاعیه های درج شده توسط پزشک و ...

 

2- معرفی پزشک
این صفحه اغلب شامل متن کامل معرفی پزشک، تصویر وی، فعالیت های پزشکی و هرگونه اطلاعات مفید مربوط به پزشک می باشد.

 3- مقالات
این صفحه به انتخاب پزشک می تواند شامل مقالات پزشک در کنگره ها و مجلات بین المللی و یا مقالات پیرامون درمان و سلامت باشد.

4- پرونده پزشکی بیماران (در صورت درخواست)
این صفحه می تواند شامل سوابق درمانی بیمار، تصویر بیمار و هرگونه اطلاعات دیگری باشد. 


5- گالری تصاویر
 می تواند شامل تصاویر بیماریها، بیماران درمان شده توسط پزشک، مراکز درمانی و دستگاه های مرتبط با فعالیت پزشک و ... باشد.

6- سوالات رایج پزشکی

 بیماران قبل از مطرح کردن سوال خود ممکن است با جست و جو در سوالات مطرح شده و خواندن سوالات رایج پزشکی پاسخ سوال خود را دریافت کنند. 

7- از پزشک بپرسید
 بیماران سوالات پزشکی خود را مطرح می کنند. پزشک در اسرع وقت به سوالات پاسخ داده و پاسخ به ایمیل مطرح کننده سوال ارسال می گردد.

  8- وقت دهی اینترنتی بازدیدکنندگان می توانند روز و ساعت وقت درخواستی خود را انتخاب نمایند. مشخصات متقاضی به صورت SMS به پزشک ارسال می گردد و پزشک می تواند جهت تایید و یا لغو وقت درخواستی اقدام کند و به متقاضی اطلاع دهد.

9- خدمات بیمه ای

 در صورتی که پزشک با شرکت های بیمه ای قرارداد داشته باشد می تواند برای اطلاع بیماران و سایر مراجعین به وب سایت مشخصات بیمه های طرف قرارداد را در این صفحه ذکر کرد.

  10- اخبار پزشکی روز

 آخرین اخبار پزشکی را وب سایت های معتبر خبری دریافت و به مراجعین وب سایت نمایش می دهد.

11- پیوندهای مفید
 لیستی از نام و آدرس وب سایت های مفید پزشکی می باشد که توسط پزشک برای استفاده بیماران و سایر پزشکان مراجعه کننده به وب سایت ایجاد می شود. 12- تماس با پزشک
 بیماران، همکاران، مدیران مراکز درمانی، مجلات و سایر افراد می توانند از این قسمت پیام خود را به پزشک ارسال نمایند. پزشک پیام را به صورت SMS روی موبایل و همچنین داخل ایمیل و پنل مدیریتی وب سایت خود دریافت می کند و در صورت پاسخدهی به آن، پاسخ به ایمیل گیرنده پیام ارسال می گردد.

منبع:وب سایت پویا وب

 

 
  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • سارا بیات منش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی